Witaj!
Rejestracja


avatar
a wy we 2 2PL i ty W zmowie prowkowaliscie typa ktory napisał do mnie jakies glupoty i za to dostałem bana gdzie nawet tam nie ma mojej wypowiediz O PSC typ tlyko napisał a ja myslalem ze on mowi o tych tokenach z sowjego targu ...
avatar
rozumiesz ?
avatar
tylko TOKENY
avatar
TYLKO TOKENY ZA 3 miecze potrzbne do WZMOCNIENIA MIECZA ?
avatar
XDDDDDDDDDDDD ja nie probowalem KUPIC zadneog miecza
avatar
@men1 Powiedz mi co mam jeszcze Ci napisać? Skoro próbowałeś kupić miecz na serwerze za PSC w kodzie to czego oczekiwałeś?
avatar
Dlaczeog moj watek jest zamkniety bez rozpatrzenia innych czlonkow administracji ?
avatar
Odpowiedziałem Ci już na pytanie.
avatar
Dzięki za odpowiedź ?☹️
avatar
?
avatar
a ja nie myslalem ze mowi prawde wiec sie godzilem a potem wysmial mnie na msg podal prawdziwa cene i powiedzil ze mnie oszukal
avatar
właśnie sprzedał tylko okłamał mnie z ceną i zażądał jescze 1250 tokenow
avatar
Gracz nie dostanie bana, za to że nie sprzedał Ci jakiegoś przedmiotu na serwerze.
avatar
Mogę dostac na to odpowiedz?
avatar
?
avatar
Jak mam dostarczyc dowody skoro mam bana, ale powiem tylko ze mozeczie sprawdzic zapiski czatu temgo gracza na /msg, jezeli takie cso posiadacie, to sie dowiecie o co chodziło
avatar
Jeżeli poszkodowany nie dostarczy dowodów, to na jakiej zasadzie mamy kogoś zbanować? W jaki sposób Cię oszukał, co Ci zrobił? To, że ktoś robi na serwerze coś nie po Twojej myśli nie zwalnia Cię z przestrzegania regulaminu.
avatar
to za to juz nie ma bana?
avatar
bo napisalem mu to poniewaz mnie oszukał gdy kupowałem od niego item a potem mnie wysmiał
avatar
a zapytales sie go pod jakim to bylo pretekstem