Witaj!
Rejestracja

 
Propozycja DMG

#1
Witam, proponuję zmienić system dmg poprzez:
-Każdy hit powyżej 10k dmg zabijałby gracza na tapa nieważne ile by miał hp, dlaczego? Ponieważ ja posiadając 117lvl nie mogę zabić jakiegoś 90lvla bo dmg nie zawsze się zalicza a pokazuje na pasku, że przebiłem jego blok ciosów
-Osłabienie odbit o conajmniej 50% gdyż odbity biją o wiele za dużo w porównaniu do naszej defensywy postaci i dmg jaki bijemy. Dodam tu tylko, że taki 120lvl może się wywalić od 80lvla tylko i wyłącznie z odbity.
-Osłabienie wszystkich efektów jakie są, proponuje w tym wypadku zmniejszenie szansy na efekt o 50% gdyż one zbyt często wchodzą (chodzi mi tu o wszystkie efekty z setów i kamieni). Jest ich za dużo np Gdy _TCP na itemach 124lvla mnie bił (ja go nie biłem) to padł z samych efektów, odbit. Podobna sytuacja była gdy CustomMaKlocka przegrał z TheFunnyguy_1337 3:0 na 6-7 a w teorii nie miał prawa z nim wygrać.
Dodatki:
-Proponuję dodać do paska tam gdzie pokazuje się info o przebiciu bloku ciosów, odbicie itp. informacje o efekcie ślepoty (trupie) np.: Twój Hełm Niewidomego Trupa Oślepił <nick gracza>

Jeśli propozycja zostanie odrzucona, prosiłbym o napisanie dlaczego (powód "zbalansuj postać" tego nie wyjaśni, że Custom przegrał z tfg 3:0!).
Uwielbiam Się Klepać Heart 
[-] 2 użytkowników lubi ten post.
  • Danio!, EaZi_
Odpowiedz

#2
na tak :> dlatego ze obecnie dmg jest moim zdaniem ch****y I jeśli by się dało to np 1k dmg 10% hp przeciwnika oczywisćie, nie jestem pewien czy tak sie da ale jesli sie da to mozna tak zrobic Smile
MaszBaNaNa napisał 2020-07-31, 09:09:
Cenzuruje przekleństwa
[-] 1 użytkownik lubi ten post.
  • _Zombie_LOL_
Odpowiedz

#3
Czuję się wyróżniony essss (polecam zbalansowac postać)
[-] 1 użytkownik lubi ten post.
  • _Zombie_LOL_
Odpowiedz

#4
Zgadzam się ogromnie z tym ponieważ wale mniejszemu poziomowi 2.5kk i nie ginie dla mnie to jest bardzo dziwne, zgadzam się również ze wszystkim co opisał  _Zombie_LOL_  odbitki i efekty powinny być osłabione bo są za bardzo dobre tak samo właśnie w ten sposób mniejszy poziom może nas pokonać, a z tym trupem też spoko można dodać taką małą drobnostkę
LVL My-RPG: 121

Były Moderator MY RPG V1
[-] 1 użytkownik lubi ten post.
  • _Zombie_LOL_
Odpowiedz

#5
Niby na tak, lecz jak przejdzie to z 10k to 125 bedzie kazdego tapowal XDDD, według mnie powinny zostać znerfione na pewno odbity, mam wszystko zrobione pod pvp a nadal mam w ciul duze odbity, a z tymi efektami to pół na pół ostatnio był nerf efektów i jest git, według mnie tylko te odbity są nie zbalansowane
Lvl RPGv1: 125
~Zenon
                                                                                                                                                             
[-] 3 użytkowników lubi ten post.
  • Facuu, xVex0ir, _Zombie_LOL_
Odpowiedz

#6
Nie widzę aby odbitka dużo biła, jeśli masz problem z odbiciami masz takie udogodnienia jak II na helmie oraz zaczarowanie na mieczu.
Odnośnie efektów faktycznie są mocne, można by je trochę znerfić.
Oraz bicie powyżej 10k też mi się podoba.
117 LVL <3 TAKO
KC SYSTEM
[-] 1 użytkownik lubi ten post.
  • _Zombie_LOL_
Odpowiedz

#7
+1 dla Zenona
Wiec na tak!
MaszBaNaNa napisał 2020-07-31, 09:10:
Jeżeli się z kimś zgadzasz wystarczy polubić jego post
111 lvl My-rpg.pl 
[-] 1 użytkownik lubi ten post.
  • _Zombie_LOL_
Odpowiedz

#8
(2020-07-30, 22:02)Zipkowsky napisał(a): Nie widzę aby odbitka dużo biła, jeśli masz problem z odbiciami masz takie udogodnienia jak II na helmie oraz zaczarowanie na mieczu.
Odnośnie efektów faktycznie są mocne, można by je trochę znerfić.
Oraz bicie powyżej 10k też mi się podoba.

jakbyś zobaczył jakie 125 ma odbitki choć ma zrobione wszystko by zmniejszyć te odbitki to byś zmienił zdanie
Lvl RPGv1: 125
~Zenon
                                                                                                                                                             
[-] 1 użytkownik lubi ten post.
  • _Zombie_LOL_
Odpowiedz

#9
Na nie (Zenek nie masz II w Helmie i narzekasz że masz duże odbity)  po to jest pas hiperwojownikow aby nie mieć odbitek,
Odnośnie efektów były ostatnio nerfione. Odnośnie tego dmg to Bartex by każdego tapowal.
MaszBaNaNa napisał 2020-07-31, 09:12:
Jeden post wystarczy, jeżeli chcesz coś dopisać to wystarczy go edytować
[-] 1 użytkownik lubi ten post.
  • _Zombie_LOL_
Odpowiedz

#10
Na tak nie raz uderzyłem jakiegoś randoma z 50 lvlem za 50k i go nie zabiłem ( te hity były pod rząd np 50k 10k itd)
Z poważaniem,
DanielGKarol 
116 LVL RPGv1 
EX KidMod RPGv1
[-] 1 użytkownik lubi ten post.
  • _Zombie_LOL_
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości