Witaj!
Rejestracja

 
Propozycja dotycząca mobów

#1
Elo, proponuję zwiększyć hp oraz dmg mobów. Skąd taka propozycja? Bez założonych bonów, bransy, bonów wzm kryta, pierścienia mam moby na olymposie na 1-2 tapy mieczem 150 sharpa 100% XD co jest smieszne. Jeśli chodzi o dmg mobów to wystarczy być w samej klacie na olymposie i mob nie potrafi zbić paska złotych XD. A chyba serwer RPG polega na tym, aby moby też stanowiły jakieś wyzwanie.

Edit: Facuu co po tym że piorunem uderzy mobek jeśli nie zbija ci moby i tak złotych serc xD
[-] 4 użytkowników lubi ten post.
  • Grupa_Alfunsuff, Lorax007, marcin4123, sebaxponton
Odpowiedz

#2
To prawda, jestem za
expienie i ''wbicie 125'' jest głównym celem gry na serwerze, mimo to ludzie robią wszystko pod pvp i zabijają jakimś mieczykiem 300 sharpa na tapa mobki na olymposie, przy tym nie dostając żadnych obrażeń.

















[-] 2 użytkowników lubi ten post.
  • Lorax007, sebaxponton
Odpowiedz

#3
Po pierwsze moby na olymposie mają zadawać piorunem i zadają tym piorunem sporo bo zostaje z 2 paski hp. Po drugie pogromca/bao/rekąwica/wzm równowaga/alchemik/tropiciel/rybak/poszukiwacz/naszyjnik nie daję dmg/defa?. Moim zdaniem jest dużo npc które dają def/dmg i temu moby są słabe. Jakbyś poszedł bez zrobionego ani jednego npc i byś latał w samej klacie to byś padał na tapa od mobka. Więc na NIE
123 lvl My-rpg.pl 
Odpowiedz

#4
(2021-05-04, 10:42)Facuu napisał(a): Po pierwsze moby na olymposie mają zadawać piorunem i zadają tym piorunem sporo bo zostaje z 2 paski hp. Po drugie pogromca/bao/rekąwica/wzm równowaga/alchemik/tropiciel/rybak/poszukiwacz/naszyjnik nie daję dmg/defa?. Moim zdaniem jest dużo npc które dają def/dmg  i temu moby są słabe. Jakbyś poszedł bez zrobionego ani jednego npc i byś latał w samej klacie to byś padał na tapa od mobka. Więc na NIE

ale co ty piszesz gosciu
zostają 2 paski i co z tego jak moby nic więcej ci nie zbiją
jest dużo npc i akcesorii i dlatego moby są słabe, więc trzeba je wzmocnic, bo nawet 120 lvle ktore nie maja zaczętego pogromcy nie mają z tymi mobami żadnego problemu

















[-] 1 użytkownik lubi ten post.
  • Lorax007
Odpowiedz

#5
Na tak 0 oporu od mobka moby na serwisancie RPG powinny być bardziej silne i po wbiciu na nowe expo powinnismy czuć jakiś opór ze strony moba i sie lekkowzm
[-] 1 użytkownik lubi ten post.
  • Grupa_Alfunsuff
Odpowiedz

#6
Nie, że coś ale osoby posiadające 125 mają dosyć dużego buffa do konta sam padam dosyć często od potworów i nie zawsze są na tapa.
Jeżeli tu patrzysz jesteś gitem 
GANG 211561384

[-] 1 użytkownik lubi ten post.
  • Facuu
Odpowiedz

#7
na nie
robie podjazd na 120 i bedzie gorzej sie expilo
edit czemu typy co maja 125lvl cos tu pisza a jak mieli 120 to plakali ze sie nei da expic halo admin
[-] 2 użytkowników lubi ten post.
  • Agis, Eric_Fatman2137
Odpowiedz

#8
na nie
na 125lvl nie dziwne ze masz moby na 1-2tapy a niedlugo bedzie nowa mapa atlantyda i olympos nie powinien zostac wzmocniony
Odpowiedz

#9
Moby oraz ten damage są dziwne na innym koncie z 120, bez pogromcy tapowalem moby, teraz z lepszym kontem oraz lepszymi itemami mam moby na 1/2 tapy, dodam jeszcze ze jedynie na tym lepszym koncie moby sa w stanie mnie zabic.
<*>Kawaii<*>




[Obrazek: RKN35tB.gif]
Odpowiedz

#10
Na tak
moby są zbyt latwe i nie stanowia zbyt duzego oporu
Lvl RPGv1: 125
~Zenon
                                                                                                                                                             
[-] 1 użytkownik lubi ten post.
  • Lukkolo
Odpowiedz



Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Propozycja - plamy krwi na targu Eric_Fatman2137 4 633 2021-05-25, 16:03
Ostatni post: pitero00900
Brick Propozycja zmiany mapki 9-10/11-12 KochanekOllci 15 4760 2021-02-17, 19:52
Ostatni post: MaliGaming
  yeah, propozycja 2115 Agis 6 2322 2021-02-16, 23:00
Ostatni post: MaszBaNaNa

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości